·         Heeft u corona?

·         Heeft u nu huisgenoten/gezinsleden met corona?

·         Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden

.         Bent u of een huisgenoot in een gebied geweest met code oranje/rood

·         Heeft u een of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38graden)

·         Heeft u huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen?

·         Bent u in thuisisolatie,

·         Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?

Wij helpen u graag weer als u 48 uur geen ziekteverschijnselen meer heeft of in geval van een bewezen corona besmetting u 2 weken klachten vrij te bent.

Heeft u wel ziekteverschijnselen en wordt de pijn ondraaglijk, dan moet u telefonisch contact met ons opnemen zodat wij u kunnen doorverwijzen naar het Coronacentrum Acute Mondzorg (CAM).

·         Komt u alstublieft alleen of hooguit met 1 begeleider.

·         Wij kunnen maximaal 3 mensen in de wachtkamer hebben, we hebben ook twee stoelen buiten staan of u blijft even in uw auto zitten.

·         Mensen bij de balie moeten de ruimte krijgen: iedereen houdt 1,5 meter afstand. Er staan strepen op de grond om u hieraan te herinneren.

·         Het toilet mag alleen gebruikt worden in uiterste nood.

·         Nog meer dan in het verleden proberen wij iedereen op tijd te helpen. Mocht u veel te vroeg al in de buurt zijn, laat ons dat telefonisch of door een tikje op het raam even weten. Er is altijd een kans dat u ook eerder geholpen kan   worden. Liever hebben we niet dat u een half uur te vroeg in de wachtkamer komt zitten.

·         Gezinnen vragen we om maximaal met zijn tweeën binnen te komen, de rest van de gezinsleden wachten buiten of in de auto.