Info omtrent het corona virus

• Bent u of een huisgenoot momenteel in afwachting van een coronatest uitslag?
  • Heeft u nu of in de afgelopen 24 uur een of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, loopneus, niezen, hoesten, keelpijn,  benauwdheid, reuk-en/of smaakverlies, of koorts (meer dan 38graden)?
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u nu corona of bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
  • Heeft u huisgenoten met Corona?
  • Bent u in (thuis)quarantaine? vanwege een nauw contact met iemand waarbij Corona is vastgesteld of omdat u korter dan 10 dagen geleden bent teruggekeerd uit een land of regio met code oranje of rood
  • Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?
Wij helpen u graag weer als u of uw huisgenoot/gezinslid 48 uur geen ziekteverschijnselen meer heeft of in geval van een bewezen corona besmetting u 2 weken klachten vrij bent. Heeft u corona of ziekteverschijnselen en wordt de pijn ondraaglijk, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen voor een telefonisch consult met de tandarts.

• Komt u alstublieft alleen of hooguit met 1 begeleider.
  • Wij kunnen maximaal 3 mensen in de wachtkamer toelaten, we hebben ook bij goed weer twee stoelen buiten staan of u blijft even in uw auto zitten.
  • Mensen bij de balie moeten de ruimte krijgen: iedereen houdt 1,5 meter afstand. Er staan markeringen op de grond om u hieraan te herinneren.
  • Het toilet mag alleen gebruikt worden in uiterste nood.
  • Wij vragen u om een minuut voor aanvang te arriveren zodat u zo kort mogelijk in de wachtkamer verblijft.  Mocht u veel te vroeg al in de buurt zijn, laat ons dat telefonisch even weten. Er is altijd een kans dat u ook eerder geholpen kan worden.
  • Gezinnen vragen we om maximaal met zijn tweeën binnen te komen, de rest van de gezinsleden wachten buiten of in de auto.
  • Wij stellen het zeer op prijs als u in de wachtruimte uw mondkapje zou willen dragen, heeft u deze niet dan kunnen wij er u een aanbieden.